lördag 14 november 2009

Lite uppdateringar :)

Det var ett tag se´n sist ;) Mycket har hänt och jag vet knappt vart jag ska börja. Men flytten är klar, dock efter att vi blev tvungna att såga lite i trappen för att få ut sängen som satt fast i 2 tim... :) Akta er för 160 breda sängar säger jag bara :D
Skolan har varit jobbig i höst med mycket fältkurser och lite tid till tentaplugg, men jag lever ju fortfarande iaf.
Nix har inte fått så mycket träning alls, bara motionen. Jag har helt enkelt inte hunnit med, vi har ju avslutat två tränarutbildningar den senaste tiden också.

Var i Stockholm nu tor-fre och avslutade den tränarutbildningen, duktiga elever som utvecklats otroligt mycket!
Tränareleverna här i Ljusdal var också fantastiskt duktiga!
Det är en fröjd att vara instruktör när man har så engagerade och intresserade och ffa ambitiösa elever som vi haft på tränarutbildningarna i år! Jag tar av mig hatten för er allihop!!! Och önskar er lycka till i fortsättningen!

Mina planer framöver är att träna, träna, träna med Nix, vi ska tävla i Rättvik den 5/12 om vi bara kan låta bli svininfluensan.
Jag ska plugga ögonen ur mig, vi har tenta igen om tre veckor och se´n har vi en C-uppsats som ska skrivas under julen, känns inte helt OK ;)
Jag har inga kurser inplanerade nu under vintern, jag kommer däremot att hålla privatlektioner för de som är intresserade.

Tips inför nästa år: vi kommer att ha en elitgrupp i sök här uppe i Järvsö, en elitgrupp i lydnad i Stockholm, lite jaktkurser och jag kommer att ha ett lydnadsläger 12-17 juli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar