söndag 1 januari 2012

2012 - Underbart!

Ja nu är det äntligen 2012 - ett år jag har höga förväntningar på, allt kan ju faktiskt bara bli bättre! :) Årets nyårslöfte: Jag ska göra mer som JAG vill, låter kanske lite ego, men jag har under flera år gjort vad nå´n annan velat hela tiden så nu är det dags att göra saker som jag vill!

Nyårsafton förflöt lugnt med god mat hos vänner med fördragna gardiner och hårdrock på hög volym :) Alla hundarna lekte och mådde bra hela kvällen/natten, jätteskönt!

Idag har vi åter varit på långprommis (i snöyran) på I14:s gamla område, hur mycket vägar som helst i skogen att gå på, där har vi varit nu varje dag i en vecka :) jätteskönt att ha ett så´nt område att gå i med hundarna lösa! Gissa om de gillar det :)

Har uppdaterat hemsidan lite, kommer mer under veckan.

(en liten affärsidé ligger också i bakhuvudet och pockar på uppmärksamhet...) ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar