tisdag 6 juli 2010

Lydnadsläger

Efter att ha haft ett lydnadsläger hemma är det nu min tur att vara på läger :) Är i Kil, Värmland hos Heidi Billkvarn och tränar för Anne-Lise Ytreberg fram till fredag. Efter första da´n så känns det som att det blir en bra vecka. Hon har ungefär samma tankar kring träning som jag är van vid, men hon klickertränar inte - vilket jag inte ser som ett hinder.
Det är "som vanligt" höll jag på att säga, jag och norrmännen som är på kurs - tur min norska är så pass bra som den hunnit bli de här senaste åren :) Det är en svenska förutom mig med här, men annars är det idel norrmän. Men jag känner mig hemma jag :)

På lördag är jag hastigt och lustigt efteranmäld till högre sök hemma, så nu fick jag lite panik :) vi har ju inte tränat bruksmomenten på länge så jag och Mona med riesen här på lägret ska träna lite framåtsändande och uppletande på kvällarna - skönt med en som är inne på brukset också! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar