lördag 11 september 2010

träning :)

Igår var Grethe hit och tränade lite med oss. Vi börjar få till fria följet riktigt bra nu och lärde också Grethe "vile, svinge, gå" som jag lärde mig av Anne-Lise i somras, vansinnigt effektivt måste jag säga när det kommer till att få fina vändningar!

Konen som har spökat ett tag för oss löste vi lite smidigt genom att helt enkelt frishejpa honom - tog 1-1,5 min :) han e go min lille Nix, vill alltid göra rätt :)

Idag har vi börjat träna lite stadga i fjärren - både jag och Nix har lite bråttom där mellan skiftena ;)

Funderar så det knakar på hur jag ska lösa valpfrågan - vill ju så gärna ha en liten riesen igen, nu har Märta på jobbet också bestämt sig för att skaffa valp så vi kanske kan lösa det med gemensamma krafter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar