tisdag 10 juni 2008

Det var fyra stycken som på sökkursen igår, det var mycket teori nu första gången eftersom jag tycker det är enklare att ta den i lugn och ro utanför skogen. Så på måndag nästa vecka ska vi ha vår första praktiska gång, det ser jag verkligen fram emot - jag älskar att se nya hundar i deras första sökövningar! Jag tror dessutom att det här blir ett lagom stort gäng som kommer att få kul ihop!

Själv har jag lite sysselsättningsproblem ;) fast egentligen inte - det ska städas, trädgården ska skötas och hundar klippas och tränas och så ska jag ju jobba lite också, men ändå... stressen med pluggandet har nu försvunnit så det känns som om jag inte har något att göra :) Rätt skönt när man tänker efter egentligen :) Väntar också med spänning på min nya kamera :)

Grethe hade en kanonhelg i Stockholm, hon var ner på seminariet med Kathy Sdao och Ken Ramirez och var mer än jättenöjd och inspirerad när hon kom hem! Jättesynd att jag inte kunde åka, men jag hade ju trevligt på hemmaplan med tävlingarna, dömde lydnad på fredagen och högre spår på söndagen, jättekul när man får döma så många duktiga ekipage som vi hade här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar