fredag 25 april 2008

sista da´n i skolan...

Det är lite sorgligt att tiden är ute nu och vi åker hem på söndag... Det har varit två härliga, men intensiva, veckor och jag har lärt mig massor! Jag har träffat massor av trevliga människor och knutit flera kontakter jag ska försöka behålla och kanske kan jag komma tillbaka nå´n gång i framtiden?

Förmiddagen idag var sista passet på Beaumont Leys, observationer och en hel del diskussioner med både lärare och elever. Eftermiddagen hade vi vår summering tillsammans med Laurence och fick våra intyg på att vi deltagit i projektet. Mr Leckie var också med. Jag kommer att sakna alla, precis när jag börjat få koll på hur saker och ting fungerar så är det dags att åka hem :9, men det är väl så det ska vara!

Middagen igår kväll på en liten italiensk restaurang mitt inne i city var både god och trevlig!
Imorgon SKA jag till Botaniska trädgården :) och efter det tänker jag ta mig ner till universitetet och deras jubileumsdag med öppet hus och massor av workshops och mindre föreläsningar, så sysslolös kommer jag iaf inte att vara sista da´n här ;) Internetkabeln ska lämnas tillbaka imorron så vi får se om jag hinner skriva nå´t mer här innan dess annars hörs vi när jag är hemma igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar